Volná pracovní místa
Kariéra - volné pracovní pozice
V případě zájmu o některou z nabízených pozic zasílejte Vaše CV na e-mailovou adresu:
Hledáme parťáka na každodenní vaření do nové a krásné restaurace PERK i pro občasný catering do hotelu nad restaurací.
Čeká tě nová a perfektně vybavená otevřená kuchyně a zázemí.
Snažíme se vařit moderně, současně. Zavařujeme, nakládáme, sušíme, fermentujeme … Rádi používáme místní a dostupné suroviny.
Práce 3-4 dny v týdnu.
Během dne budeš mít na starost přiřazenou pozici grilaře nebo příloháře. Rádi vše naučíme, vysvětlíme. Stačí nám když budeš mít chuť se učit a pracovat s námi.
Vyžadujeme dochvilnost, zodpovědnost, kolektivního ducha a příjemné vystupování.
Hledáme
Parťáka do přátelského mladého kolektivu, který má zkušenosti, chuť a nadšení posouvat spolu s námi českou gastronomii dál.
Pokud miluješ výběrovou kávu, pivo, víno a skvělý jídlo, jsi náš člověk.
Do nového hotelu Perk v Šumperku hledáme recepční, tedy tvář naší recepce. To vás si každý klient se vzpomínkou na hotel spojí. To váš hlas v telefonu je prvním dojmem a vizitkou celého našeho společného produktu. A váš úsměv je to, co ho jako první přivítá. Proto na této pozici musíte mít práci a komunikaci s lidmi jednoduše rádi. A práci, kterou děláme rádi a s láskou, tu děláme zpravidla dobře.
Na recepci budete hodně mluvit a psát, a to I cizími jazyky (angličtina je u nás “must-have”, němčina nebo další jazyky pak fajn výhodou). Součástí vaší práce bude I jednoduchá obsluha hostů v lobby, administrativní práce, odpovídání na recenze, doporučování tipů na výlety hostům,… Suma sumarum jde o zajištění bezproblémového chodu recepce. Pojedeme nonstop, takže je potřeba se připravit i na noční směny.
Nabídnout odměnou můžeme práci v moderním prostředí a perspektivním kolektivu, stabilní zázemí a férové jednání, plat a především možnost podílet se na rozvoji hotelu :PERK.
Co vás čeká
- starost a péče o naše hosty, prozákaznická orientace, obsluha hostů v lobby baru
- zajištění bezproblémového chodu recepce
- ústní, telefonická a písemná komunikace se zákazníky, vyřizování jejich požadavků, zajištění programů, doporučení
- starost o chod wellness centra
- administrativní agenda - check in, check out, vystavení faktury, potvrzení plateb, denní uzávěrky atp.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- anglický jazyk na úrovni umožňující profesionální práci, další jazyk výhodou
- skvělé komunikační a organizační schopnosti
- příjemné vystupování, reprezentativnost
- základní uživatelská znalost práce s PC (MS Office)
Co vám můžeme nabídnout
- hlavní pracovní poměr, stabilní platové podmínky
- stabilní a rostoucí zázemí a férové jednání
- práce v moderním prostředí a perspektivním kolektivu
- možnost podílet se na rozvoji nového luxusního hotelu v podhůří Jeseníků