Volná pracovní místa

Kariéra - volné pracovní pozice

V případě zájmu o některou z nabízených pozic zasílejte Vaše CV na e-mailovou adresu:

Hledáme parťáka na každodenní vaření do nové a krásné restaurace PERK i pro občasný catering do hotelu nad restaurací.

Čeká tě nová a perfektně vybavená otevřená kuchyně a zázemí. 

Snažíme se vařit moderně, současně. Zavařujeme, nakládáme, sušíme, fermentujeme … Rádi používáme místní a dostupné suroviny. 

Práce 3-4 dny v týdnu.

Během dne budeš mít na starost přiřazenou pozici grilaře nebo příloháře. Rádi vše naučíme, vysvětlíme. Stačí nám když budeš mít chuť se učit a pracovat s námi.

Vyžadujeme dochvilnost, zodpovědnost, kolektivního ducha a příjemné vystupování. 

 

Hledáme
Parťáka do přátelského mladého kolektivu, který má zkušenosti, chuť a nadšení posouvat spolu s námi českou gastronomii dál. 
Pokud miluješ výběrovou kávu, pivo, víno a skvělý jídlo, jsi náš člověk. 

Do nového hotelu Perk v Šumperku hledáme recepční, tedy tvář naší recepce. To vás si každý klient se vzpomínkou na hotel spojí. To váš hlas v telefonu je prvním dojmem a vizitkou celého našeho společného produktu. A váš úsměv je to, co ho jako první přivítá. Proto na této pozici musíte mít práci a komunikaci s lidmi jednoduše rádi. A práci, kterou děláme rádi a s láskou, tu děláme zpravidla dobře. 

Na recepci budete hodně mluvit a psát, a to I cizími jazyky (angličtina je u nás “must-have”, němčina nebo další jazyky pak fajn výhodou). Součástí vaší práce bude I jednoduchá obsluha hostů v lobby, administrativní práce, odpovídání na recenze, doporučování tipů na výlety hostům,… Suma sumarum jde o zajištění bezproblémového chodu recepce. Pojedeme nonstop, takže je potřeba se připravit i na noční směny. 

Nabídnout odměnou můžeme práci v moderním prostředí a perspektivním kolektivu, stabilní zázemí a férové jednání, plat a především možnost podílet se na rozvoji hotelu :PERK. 

Co vás čeká

- starost a péče o naše hosty, prozákaznická orientace, obsluha hostů v lobby baru

- zajištění bezproblémového chodu recepce

- ústní, telefonická a písemná komunikace se zákazníky, vyřizování jejich požadavků, zajištění programů, doporučení

- starost o chod wellness centra

- administrativní agenda - check in, check out, vystavení faktury, potvrzení plateb, denní uzávěrky atp.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

- anglický jazyk na úrovni umožňující profesionální práci, další jazyk výhodou

- skvělé komunikační a organizační schopnosti 

- příjemné vystupování, reprezentativnost

- základní uživatelská znalost práce s PC (MS Office)

Co vám můžeme nabídnout

- hlavní pracovní poměr, stabilní platové podmínky

- stabilní a rostoucí zázemí a férové jednání

- práce v moderním prostředí a perspektivním kolektivu

- možnost podílet se na rozvoji nového luxusního hotelu v podhůří Jeseníků